0

Besday Party Adik Aku

Assalamualaikum. . .
punyala penat semalam tolong sediakan makanan untuk adik pompuan aku yg sorang nie. .
Besday dye hari Jumaat lepas,
banyak la jugak yg di buat
antaranya :
  • Kentang putar
  • Ayam goreng
  • Gula2
  • Tembikai kuning
  • Air anggur
  • Pizza
  • Kek Coklat Moist
so aku pown tolong mane yg terdaya je. .
malas gile nak amik gambar tapi adala jugak ye. .
ramai jugakla kawn dye yg di jemput. .
so, niela snap2 yg aku amik. .





















amacam??
nampak menyelerakan x??
mehla datang rasa. .
tapi dah abes semua tu. .
yang ada kek moist coklat. .
penat punya pasal,
xon9 aku seharian. .
bukak fb pagi tadi,
banyak gile noti. .
agak penat nak menaep. .
so aku tekan je mane yg daya. .
hahaha. . :D
0

Today

Hari nie. . .
PAGI :
  • on9
  • dengar lgu
  • mesej member
  • mandi
PETANG :
  • solat Jumaat
  • p sain repot card adik pompuan aku
  • siap2
  • p Bagan Lalang ngan member abg aku n abg aku
  • mungkin mandi kot
MALAM :
  • tengok tv
  • dengar lagu
  • lakukan ape yg patut
  • tido
  • zzzzzzzz......
0

Today

0

Bersiar dengan Gegurl 2. . .

Pagi tadi sempat la layan Rocky Balboa II. . .
sambil2 tu donlotla movie RB yg terakhir. .

Pagi nie juga aku on hp no maxis aku. .
dapatla mesej dari zamil. .
katanya
"konvoi dari Kuantan ke T'Ganu 8 & 9 Julai nie"
dah tu dye suruh daftar kat web nie. .

www.belangr150.org

dah daftar pown. .

siap je daftar, abes juga tengok RB. .
terus sidai baju,
Sapu halaman rumah,
Bagi anak ayam makan kat kebun. .

Mandi2. .
dalam pukul 12.50 keluar
p Klang. .
-ikutjalan belakang (25min)

balik
-ikut highway masuk bandar (32min)

lamala jugak. .
balik je terus aku solat..
baru aku post kat blog..
hahaha. . .
4

Hati. . Sukar untuk difahami.

Pagi ni aku dah rasa macam2. .
hati aku rasa amat bersalah sebab xluahkan. .
tapi aku rasa baik aku jauhkan diri aku dari dia. .
Aku pun tau dia x de prasaan kat aku xcep as frenz. .
Mungkin ada baiknya, tapi aku masih cintakan dia. .
Ianya buat aku rasa bersalah sangat cara aku layan dia pagi tadi. .
Entahlah, macam mane nak buat?
sedangkan aku masih mencintai dia. .
sakit gile hati nie. .
mungkin korg xkenal tapi dia ada kat fb aku. .
ape yang aku patut buat?
cara aku memang xleh diterima akal. .
DIA yang menyinarkan hati aku. .
b4 diz aku dah tanya kat dye about her feeling
dye juz cakap "maaf, sy anggap iz sebagai kawan"
dalam hati aku memang dah menjerit bila dengar dia cakap camtu. .
aku ngan
DIA sebelum ni penah kapel tapi xbreak pon,
juz xcontact selama berbulan. .
Aku pown bodoh, aku sayangkan dia tapi kenapa aku cari yang lain?
inilah yang dinaMakan cinta. .
Tak semuanya suka, Tak semuanya duka
Hati bukan untuk dimiliki, Hati cuma dirasai
aku dah xtau nak buat ape. .
xada petunjuk. .
hIlang arah macam orang yang baru tenggelam kapal di tengah lautan. .
sEmuanya serabut. .
Harap siapa yang membaca nie dapat berikan pandangan. .

0

Bersiar dengan Gegurl

Lepas je aku menyidai baju, aku terus menyiapkan tugasan ke-3 aku iaitu bersiar ngan gegurl aku.
Memula nak jalan kat Shah Alam, lazly, aku lalu kat 17 terus p Klang. .
1st aku g umah member aku, Azim



















then, aku p la umah ex aku yg pertama.



Laz skali, aku p tempat ex aku ni blaja, ni la sekola dye. memang teringat kembali kenangn dulu.
0

After this. . . .

Umm. . .
Udara yang segar di Shah Alam. .
lepas nie :
-mandi puas2.
-sidai baju.
-bawak gegurl jalan2.
-rehat kat rumah.
-solat.
-sambung rehat.
-solat.
-sambung rehat.
-solat.
-tengok TV.
-solat.
-ntahla.
Agak-agak, boleh ke aku ikut semua nie??
mungkin jadual je, tapi realiti lain.
wokey, lets do it!!