Hari Ini~~

Assalamualaikum...


Hai rakan2  :)


Penat seh hari nie.. dua paper dalam sehari.. memang paling penatla.. tapi berbaloi jugakla sebab da nak abes :)
ada lagi 2 paper... YES!! rumah ku memanggil.. xsabar..


Institusi Institusi Islam                              ; 09.00am ~ 11.00am ; 05 Jun 2011 ; Dewan Ikip 5
Kalkulus II                                                   ; 09.00am ~ 11.00am ; 07 Jun 2011 ; Dewan Ikip 5
Teori Litar I                                                  ; 02.30pm ~ 04.30pm ; 07 Jun 2011 ; Dewan Ikip 5
Teknologi Elektrik                                       ; 03.00pm ~ 05.00pm ; 10 Jun 2011 ; Dewan Ikip 5
Micropemprosesan                                     ; 09.00am ~ 11.00am ; 11 Jun 2011 ; Dewan Ikip 5


Tapi~~~,


disebalik kegembiraan ini terselingdung juga perasaan kecewa dan bersalah. Mane tak nye, projek MicroP @ Micropemprosessan kte orang pilih, buat lastly xleh jalan.. sedih nye~~

aku minta maaf kepada Ayie, Ku, n Fateh... semua nie kerana ego aku sebab pilih projek camnie.. mungkin ini lah balasan aku kerana dosa2 yang pernah aku buat sebelum nie. Hancur hati aku tapi lagi hancur hati kawan2 aku yang segroup ngan aku,, mungkin aku akan di sisihkan untuk sementara sebab projek nie. Jadi, ada baiknya aku berusaha untuk membetulkan apa yang xjadi kepada yang lebih baik.

0 komen:

Post a Comment