Hati. . Sukar untuk difahami.

Pagi ni aku dah rasa macam2. .
hati aku rasa amat bersalah sebab xluahkan. .
tapi aku rasa baik aku jauhkan diri aku dari dia. .
Aku pun tau dia x de prasaan kat aku xcep as frenz. .
Mungkin ada baiknya, tapi aku masih cintakan dia. .
Ianya buat aku rasa bersalah sangat cara aku layan dia pagi tadi. .
Entahlah, macam mane nak buat?
sedangkan aku masih mencintai dia. .
sakit gile hati nie. .
mungkin korg xkenal tapi dia ada kat fb aku. .
ape yang aku patut buat?
cara aku memang xleh diterima akal. .
DIA yang menyinarkan hati aku. .
b4 diz aku dah tanya kat dye about her feeling
dye juz cakap "maaf, sy anggap iz sebagai kawan"
dalam hati aku memang dah menjerit bila dengar dia cakap camtu. .
aku ngan
DIA sebelum ni penah kapel tapi xbreak pon,
juz xcontact selama berbulan. .
Aku pown bodoh, aku sayangkan dia tapi kenapa aku cari yang lain?
inilah yang dinaMakan cinta. .
Tak semuanya suka, Tak semuanya duka
Hati bukan untuk dimiliki, Hati cuma dirasai
aku dah xtau nak buat ape. .
xada petunjuk. .
hIlang arah macam orang yang baru tenggelam kapal di tengah lautan. .
sEmuanya serabut. .
Harap siapa yang membaca nie dapat berikan pandangan. .

4 komen:

Kauthar Afifah Ramli said...

klu aku kenal si dia itu,aku rasa maybe ko mnx dia bgi peluang utk ko.if ko dpt peluang tu,jangan sia2 kan.

Ahmad Faris said...

ala, dye ada kt fb..
gabungkan 4 huruf biru palig atas n kiri skali..
b4 diz aku cakap tapi dye anggap aku kawan je..
sedih giler...

Kauthar Afifah Ramli said...

OHHH..nama itu...oke i got it..
so,how about yr feelings now??still mcm duluoke much better after few days?

Ahmad Faris said...

hahaha...
dah ok dah..
aku pown ngah happening gile..
cume boring je xtau nak buat ape..
hahaha..
biarla, lagipun aku tengok dye macam xminat aku dah..
mungkin ada yg lebih baik dari itu..

Post a Comment