Today. .

Hari ni ingatkan adalah call dari mane2 tempat yang aku minta..
Rupenye xde.. Kecewa sangat2..
Nampaknya, dalam cuti sem ni aku jadi Mr. Mama la..
kira dapatla berkhidmat untuk keluarga...
hahaha.. jangan gelakkan pulak.. sekurang-kurangnya aku keje..
Pagi tadi je aku dah bantai tido sampai kol 10.30a.m
punyela malas nak bangun.. pas tu, on9 FB jap..
banyak gile notif sampai aku pown malas nak layan.. hahaha..
petang ni je dah penat. .
Men badminton lame giler.. sejam.. tau2 jiran aku ajak men kat dewan bandaraya esok malam pas Isya'..
mesti ramai yang berbakat.. takunyala.. petang ni jugak member akak aku datang menumpang tidur untuk bekerja selama 1 bulan.. harap xde pe yang buruk terjadi..
malam ni pulak, aku nak sambung mendonlot Windows 7 untuk PC umah aku...
penat je 3 hari lepas format Hard Disk, Upenya CD yang aku pinjam jiran windows corrupt..
k, aku nak teruskan mendonlot.. harap dapatla selesaikan dalam minggu ni..

1 komen:

Kauthar Afifah Ramli said...

krul pn x abes2 mndonlot gak mcm ko...;)

Post a Comment