Family Day & Life

Pada semalam hari,
aku, adik lelaki n 2 adik pompuan aku
telah menyertai festival Family Day
awal pagi aku dah siap

setibanya di stadium
berirama senaman pagi
iaitu Senam Seni Malaysia..
memang berpeluh la.

ucapan dari pengarah n penganjur

after dat,
mula la acara bersukan
1st aku try men paintball
memang bez r kalau x cuba

Inilah video permainan yg sempat dirakam oleh aku..

ada lagi 2 vid tapi terlalu penat nak mengdonlotnye...





Paintball juga disediakan..
percuma!!



















Time ni keadaan semua tengah hepi2 je.. ramai x??


















Akhirnya, hujan membasahi bumi. . .
ianya membawa rahmat. . . .




















Hujan selepas tu..
b4 pukul 12 aku kene balik
ada kenduri kat rumah jiran aku
balik tu redahla hujan
memang sakitla kene tembak ngan hujan

lepas hujan reda
aku p anta abg ipar aku amik moto
baru aku perasan yg tyar moto aku bocor
sakit betul

cina tu cakap kalau bocor lagi
tukar tayar baru
manela aku nak cekau duit?

malam plak
aku p Giant seksyen 18
masa cari parking tu, ada awek cun plak
betul2 sebelah pintu aku drive
ape lagi
masuk airla
aku senyum dye pun senyum
masa nak bayar aku pandang je dye
kebetulan jumpa
hahaha :D

Itu jela yang terjadi semalam
habis beli barang jadila regular Mr.Mama

0 komen:

Post a Comment