Today programme

Assalamualaikum. .
lamanye x blogging nie..
hari nie terbuka la jari-jemari aku untuk menaip..

9am
terus bersiap ke bus stop seksyen 18,
kebetulan ada sebuah bas tengah tunggu,
aku pon dengan sepantas kilat berlari,
sesudahnya aku pon turun bus stop berdekatan dengan KTM Shah Alam.

10am
meet my big sister,
dye yg ajak aku p jalan2 kat low yatt,
punyela puas hati jalan kat sana,
tengok camera, hp, laptop, pc, baju kapel dll.

11am
Times Square,
makan kat McD,
aku mintala (ape ntah lupa),
akk aku beli GCB,
rasanya kureng enak,

12pm
beli CPU untuk akk pertama aku,
semuanya RM450,
puas hati gakla,
semuanya baru lagi,

2pm
sampai di rumah terus solat,
sidai baju,
pastu beli la ayamas black pepper Rm14.40.

now
baru abes packing barang untuk pulang ke Kuantan esok,
lepak2 jap sambil layan lagu..

0 komen:

Post a Comment