Setting Carb PE28 - Part 3

Sebenarnya semalam aku beli barang ni. Pomen aku kata cuba pakai jarum Uma Racing. Semalam beria lah aku pergi ke kedai Maju Motor Seksyen 16, tanya-tanya punyalah mahal.

1 Jarum je RM35!!

Terkejut juga lah.. Tapi nak buat camne. Dengan baki duit yang sedikit, aku pun beli jela.
Tapi aku dapat rasa perbezaan sebab jarum ori aku dah kene gesek oleh Budong masa aku hantar setting kat dia. Cuba takuk tengah, ada sedikit bobok tapi aku malas nak layan bobok tu, aku pun tukarla ke takuk paling atas. Boleh rasa motor aku leh pergi cuma bunyi enjin macam Hi rev. Agak takutla dengar enjin mengaum.

hahaha.. ape pun aku da cube perbaiki motor aku sebab sem ni aku da last sem dan aku pasni cube mencari kerja. Insya Allah aku akan upgrade lagi motor aku dan kereta Wira yang ada.

1 komen:

Unknown said...

Mcm mn nk jadi ahli?

Post a Comment